wtorek, 10 marca 2009

O tym, że ciężko się wychodzi wcześnie z pracy...

Wcześnie oznacza o szesnastej. Ale dziś prawie mi się udało. Pół godziny w jedną czy w drugą? Co tam. Choć raczej tylko w jedną...
I przyszedł pan o powiedział, że mam szczelną instalację gazową. Czy to nie wspaniałe? Trudne jest życie, kiedy większość usług udzielana jest w godzinach, w których człowiek siedzi w pracy. Muszę nabrać dystansu i przestać tam nocować. Jutro lekarz. Zobaczymy, co pani doktor mi powie. Wizyta oznacza, że jutro też muszę wyjść o szesnastej. Może warto rozpocząć nową świecką tradycję?

Oprócz pracy magisterskiej, która generalnie męczy i nie przestaje, inne rzeczy człowiekowi chodzą po głowie. Jedną z nich jest próba uwolnienia się od Upiora. Niełatwe zadanie, zaprawdę powiadam Wam. A jednak powoli chyba się udaje. Widzicie Agatus zaraziła mnie jedną taką piosenką. Dla ułatwienia zarzucam linka. Rzecz pochodzi z przedstawienia Romeo i Julia. I nic więcej nie wiem. Oprócz tego, że jest piękne i nie mogę przestać tego słuchać. Zobaczcie sobie, posłuchajcie, warto, warto. I jak to jest, że od razu zawsze wiadomo, który to Merkucjo? Śmieszne, prawda?
Należą się tutaj Agatus podziękowania za udostępnienie ścieżki dźwiękowej w całości. Dziękuję, dziękuję!
Ciekawe, czy kiedyś zaadaptują to do Romy? Może... Chyba mam nadzieję.

Inna ciekawostka jest taka, że śnią mi się rzeczy - wiele dziwnych różnych rzeczy, takich że zaczynam się martwić o mój mózg, bo chyba za wiele ma spraw do uporządkowania, że tyle mi się śni, a ja jakoś nie mam wrażenia, że coś się dzieje w moim życiu. Tajemnicze, zaprawdę powiadam Wam. I śniły mi się rubiny na dnie morza. Tutaj jest strona zespołu Betty Blue, którego piosenka Ucieczka Grzesznych opowiada o rubinach. Może nawet o tych. Nie wiadomo.

Powinnam się zresetować, a jakoś nie mogę. Chciałabym pojechać do rodziców, ale nie pozwala mi na to czas, ani budżet, ani postanowienia. Muszę najpierw skończyć tą utrapioną pracę. Choć tak naprawdę to ja się czuję utrapiona (trap = pułapka) przez tą pracę. Trudno nie?

Nadal brak czasu, ale będzie dobrze. Prawda?

Pozdrawiam,
M.

1 komentarz:

  1. Świetna piosenka! Chyba w tym tygodniu będzie najcześciej słuchaną :) w zeszłym było to "Original Sin" by Elton John - z wzieło mnie na tą piosenkę, bo na jutubie było do niej video z "Ptakami Ciernistych Krzewów"

    A ten koleś z czarnymi włosami - mrrrrau! Ale po polsku, to nie to samo, co po francusku, niestety :(

    OdpowiedzUsuń